esmaspäev, november 12, 2007

Stalker

Käisin teatris ja üle pika aja ei jäänud rahule. Muidu on NO asjad ikka lahedad, aga see oli saast. Miks? Eks ikka sisu. Näitlejad olid head, lava lahe, lugu põhines kõvadele autoritele. Paraku oli ülidiip lavastaja võtnud diibid kirjanikud ja üritanud neid nagu õpetada, et teie oma materjalil ma nüüd näitan kuidas tegelt diip käib. Tulemus ettearvatav :(

Veidi meenutas agent sinikaela selles mõttes, et kuidas ka jumalikest komponentidest ikka saia ei saa, kui valesti kokku segada. Sinikaelsitt stalker muidugi ei olnud, seda haava hinges ei ületa ilmselt miski.

Kaaslane arvas, et põhjuseks on, et ma hindan Strugatskeid liiga kõrgelt ja lavastaja tegi etenduse hoopis Tarkovski filmi järgi, mida ma näinud ei ole. Et ma peaks filmi vaatama ja siis meeldiks etendus rohkem. Ahvis teatris kino? Kõlab nagu veel hullem. A eks ma hangi siis filmi kunagi ja vaata ära.

Edit: Teatri lehelt lugesin, et tegelt see ongi Tarkovski Stalker lavale tooduna, mitte ei puutu Strugatskite raamatusse. A ikkagi... see info nagu ei muuda liiga palju.