kolmapäev, juuni 01, 2005

X-files

Oskaks ma unenägusid mõista? Mida nad püüavad mulle rääkida...? Oleks siis vähemalt meeles mis seal toimus :P Igatahes nägin palju kummalist und, kus ma tegin kõike mida ma tegelikult ei tee ja uskusin ja mõtlesin asju mida tegelikult ei mõtle. Hommikul olin lausa üllatunud, et huvitav keda ma unes kehastasin. Näiteks olin ma unes juba 10 aastat olnud ahelsuitsetaja ja tõmbasin Lucky Strike'i.

Aga X-filed hakkasid eile juba varem ja ei olnud nali. Nimelt ehitas keegi umbes 80datel ühe keelatud ehitise. Mitte suure, mitte halva, aga täiesti valesse kohta ja ilma mingi loata ega projektita. Alates selle ehitamisest on linn soovinud seda sealt maha võtta, kuid ei ole seda teinud. Uurisin miks. Nüüd te ei usu mind, aga nii oli. Ametnik: "see mees... ta lubas needuse peale panna sellele, kes seda puutub. Halva needuse". Okei... suundusin teise inimese juurde, keda hästi tunnen, et jagada huumorit. Minu sõnum ei jõudnud aga kohale - neiu (21, EBSi lõpetab): "Ma tean jah, et seal see keiss on, parem on selliste asjadega mitte jamada". Olin... pahv. Suundusin edasi, kuid enam ei naernud, rääkisin otsustajale (44, TTÜ kõrgharidus). "On jah, ma tean, jube jama. Ei ole vaja selliseid asju, ärme parem torgi. Las keegi teine tegeleb sellega, hetkel on needus küll viimane asi mida vaja on". Pakkusin, et võin igal hommikul 150 krooni eest needuse maha võtta kõigilt soovijailt. Minu nali teenis kulmukortsutuse. Õhtul veiniklaasi taga rääkisin loo sõbrannale, kes seletas mulle siis, et "Ei ole ju tõestatud, et needuseid ei ole olemas. Hüpnoos ju on olemas".

Esimest korda elus ma kaalun, et äkki tuleks kiriku võimu ikkagi hoopis tugevdada, riik ja kirik kokku viia, katoliikus välja kuulutada. Siis on vähemalt kontrolli all mida usutakse. Inimesed usuvad hetkel ju sajaga edasi, kuid kuna kirik ei ole tugev, siis usuvad lihtsalt mis pähe tuleb. Ausalt, ma ei ole juba mõnda aega nii shokeeritud olnud. Ebaseadusliku rajatise ehitajale - palju õnne! Oskad elada.