neljapäev, september 22, 2005

Mis kell saab? Mul seisab.

Paljusid lauseid võib mõista mitut pidi, nende ekspluateerimine rikastab keelt ja kirgastab hinge. "Inimene võib elada kogu elu, süües iga päev vaid 2 lusikatäit mett" teadis tänases Areenis räägitakserubriigis Jaak Joala. Selline huumor mulle üldiselt istub. Teine analoogne hea lause on: "I have enough money to last for the rest of my life... unless I buy something".

Eilne tudengimees oli tore, ehkki veidi igav nagu Hollywood ikka. Eile lahkusin vara (1 am on vara, minu jaoks). Ennustasin esikolmikut 4,3,5... eks siis kuuleb kuidas tegelikult läks. Kui naisi valiti siis panin täpselt pihta, ei tea kuidas mul meeste peale silma on.

Täna on saunapäev. Homme jään tööle hiljaks. Ikka mitu tundi.

EDIT: Minu ennustus tudengimehe esikolmiku kohta oli perfektne.