kolmapäev, september 21, 2005

Pjurifaiing

No seep see on kui kohe oma mõtteid blogi ei kirjuta - siis pärast on meelest läinud detailid.

Ühesõnaga, ostsin omale seebi eile. Vana oli haihtunud nagu seebid ikka ja vaja oli uut. Rimis oli suht normaalne valik. Kuna ma pesen piisavalt harva, siis ei ole mulle ülikallid peenseebid nii olulised, mu ostuplaani ainus tingimus oli, et oleks seep - mingid veidrad vahuvedelikud ja geelid on out. Siiski, kui ma juba seal olin, siis süüvisin hetkeks ka erinevatesse toodetesse ja väljatoodud omadustesse. Kõik ühe brändi seebid olid ühe hinnaga aga eriomadustega - mingid ained/taimed sees, värskendavad, läbipaistvad jne jne. Raske oli valida. Otsisin siis tuttava sõna ilangilang järgi, aga seda vabshee polnud.

Ja siis lõpuks leidsin! Seep oli tumesinine seamineraalidega ja teistest sama firma seepidest kroonviiskend kallim. Aga omadus, mis oli välja toodud oli seda väärt. Väikesel paberkolmnurgal oli ükasainud sõna hüüumärgiga lõpus. "Puhastav!". 6,45 eeku sularaha vahetas omanikku.