esmaspäev, september 26, 2005

worries and statements

Maailm muutub aina veidramaks, nagu oleks maailma lõpp tulemas. Või valimised. Ma ei saa tegelt ka aru miks pidi JKR just sellised särgid tootma, et just ahju. Selge see, et tegi meelega, et hinge süüa, aga miks? Ja kui ta juba tegi, siis miks on ta täna vait olnud ja ei ole õnnitlenud ministrit taandumise pärast (mida ta ilmselt silmas pidas läbi ahju sümboli) ja palunud teisi nimekirjas olnud järgneda? Ilmselt sai siis ise ka aru, et veidi on liiale mindud. Igatahes on tähelepanu selle särgi sõnumi mõttelt sujuvalt suunatud sõnastusele. Ja süüdi on sõnastaja(d).

A mittepoliitilised inimesed, kellel peaks valimistest ja poliitikast suva olema on ka veidrad, närvilised ja arust ära. Neil nagu ei ole kõik paigas. Nad räägivad mööda ja räägivad valesti ja teevad asju mida ei suuda uskuda, et nad teevad. Jah ma saan ise ka aru, et ma kirjutan segast juttu ja mõistu ja nimesid mainimata nagu tsikid tavaliselt, kohe lõpetan. Tahstin vaid veel öelda, et olge palun normaalsed ja ootame, ehk läheb see segadus üle, ükskõik millest see ka tingitud ei ole.

Ja Masha - see ei ole sellest et ma vana olen!

Lähen ja suitsetan nüüd ühe sigareti tähistades sellega sõltuvusaja taasalgust. Olen taas suitsetaja. For good. Aga ma ei luba midagi - võib-olla jätan jälle maha kui aru pähe tuleb. Üleüldse teen mis tahan nüüd ja edaspidi. :)