reede, november 25, 2005

Kadripäev

Eile koju jõudes leidsin köögist kadrisandid, kes olid juba pudelile päkad silma ajanud. Mu meeleolu langes järsult. Mitte sellepärast, et jook oli otsas, vaid sellepärast, et ma olin taas oma ema sünnipäeva ära unustanud. Mul on see meeles, et on kadripäeval... või no mis iganes ajal nad naiste riietes käivad ja jorisevad. Peaks tõsiselt kaaluma ema sünnipäeva hoopis kuupäevaliselt meeldejätmist.

Sushi osas olen nüüd hulka targem. Käisin nimelt Sushihausis söömas ja tegin omanikule suitsupikkuse ülekuulamise. Esimest korda kahetsesin, et ma sigarit ei suitsetanud. A head vihjed igatahes, just riisi kohta. Pesema peab enne keetmist jääkülma veega, vähemalt 3 korda. Riisiäädikas on Sushiäädika üks komponente, mitte nad ei ole sama asi. Hea sushi saladus on riisi valmistamine. Mis kala/kola sinna lisada, see on juba pisiasi.

Õhtul peaks ikka kodunt välja minema mingil ajal, et ei läheks nagu eelmine reede.