esmaspäev, juuli 04, 2005

juu jääb aina vähemaks

Võib-olla on asi minus, aga festival JJ justkui nagu hääbub. Tõsi, ma vaatasin ainult seda osa mis toimus nautses ning kindlasti paljud head asjad mujal jäid nägemata, aga kuidagi ei olnud enam seda tunnet mis eelmistel aastatel. Kõik esinejad olid head, aga ei olnud seda tuleviku puudutust minu arust. Lihtsalt hea jazz.

See, et ei olnud nii hea kui mullu, ei tähenda muidugi veel, et ei oleks hea olnud. Suvine Muhu oleks ka ilma festarita jumalik, aga koos sellega ikka veelgi vingem, juhtus mis juhtus.

Eile kolisin maale mõnedeks päevadeks ja käin sealt linnas tööl nüüd. See tähendab, et kui keegi teab kus mu maa on, siis võib mulle õhtuti külla tulla koos grillitava materjaliga. Kui keegi teab mis mu telefoni number on, siis võib ka ette helistada ;)